Southampton-Mangalia cu Elan 340

Aici povestim pe unde am fost cu barcile noastre sau pe unde ne facem planuri de duca!
Scrie răspuns
catakate
Gefreiter
Gefreiter
Mesaje: 18
Membru din: Mar Mar 05, 2013 4:36 pm

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de catakate »

Contrar parerii generale, putini romani pot sustine o conversatie scrisa in engleza. Dintre putinii astia.. foarte putini au marinaria in gand. Iar cruiserii nu prea scriu in romana.. Poate ar fi bine sa-i faca cineva un semn incoa'.

Scrie bine dar abia dupa ce da cu capul de tocul de sus: ""La un moment dat primesc un sms de la Costin - atenție mâine dimineață vijelie. Voi vedea mâine. Ma trezesc dimineața, totul OK. Strâng, dar când ajung la cort, se dezlănțuie. Îmi scoate cortul din cuie, ma face fleasca, cu greu reușesc să prind cortul, apuc să-l desfac după ce îmi îndoaie oleacă betele și pierd doua cuie, îl bag în barcă, după care privesc marea și ma intreb: ce dracu fac eu aici?"

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de skipper »

In lumina ultimelor evenimente care au zguduit natiunea pana in plasele, Corolarul lui Jiji se modifica dupa cum urmeaza:
Din Cu noooi eeeste Duuuumnezeu! in noua formula: "I-a pus Dumnezeu sa ma pedepseasca"! Si varianta doi: "Asta e tara lui Satana! Eu sunt o victima!"

Cum sa fie Miorita inventia lui Alecsandri???
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Pelicanul
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 128
Membru din: Vin Ian 27, 2012 10:51 am

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de Pelicanul »

Vali scrie:Nicule, nu e filmul meu si nu sunt secretos. Daca ar fi dupa mine l-as da tuturor, lumea care ma cunoaste stie ca nu tin nimic pentru mine, ci dau mai departe tot ce pot. Stefan vrea sa-si faca intai treaba cu filmul, dupa care il lasa la liber, pe torente, peste tot. Deci nu pot sa ma pronunt vreodata eu in locul lui.
Stiu, nu e problema! A fost doar in gluma! :D
Totusi, poate ajungem si la festival (cine e calul? ;) ), numai sa ne spui unde! Asta era ideea :)

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de skipper »

Stiam ca am vazut undeva cum se protejeaza paturile/cusetele pe barca in asa fel incat la furtuna sa nu patim ce-a patit Alex.
Mi-am adus aminte si unde: Handling Storms At Sea, Hal Roth.
aparatoare pat.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

ghyoc
Hauptgefreiter
Hauptgefreiter
Mesaje: 50
Membru din: Vin Mai 20, 2011 8:12 pm

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de ghyoc »

Orice barca serioasa are (sau ar trebui sa aiba) lee cloth. Bavaria 38 de charter de anul trecut le avea :-) . Toate barcile de scoala RYA le au instalate.

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de skipper »

Stiam eu c-am vazut pe undeva un grafic cu relatia intre viteza medie prognozata pt vant si marimea rafalelor.
Eu stiam ca regula e: rafala urca pana la o treime/jumate din viteza prognozata.
Graficul de mai jos e din: Gros temps - tactiques & manoeuvres de Alain Gree.
viteza rafale.jpg
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Southampton-Mangalia cu Elan 340

Mesaj necitit de skipper »

ghyoc scrie:Orice barca serioasa are (sau ar trebui sa aiba) lee cloth. Bavaria 38 de charter de anul trecut le avea :-) . Toate barcile de scoala RYA le au instalate.
Nu e in standardul cerut de RYA pt barcile de scoala. E un "good to have" nu un "must have". De altfel la barcile care fac scola si nu traversade (adica 110-150 mile intr-o saptamana in zone relativ adapostite, maxim 7 BF, 4 ore de noapte pe saptamana) chiar nu le-ar trebui asa ceva.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Scrie răspuns