Litovoaie, cum facusi omule de vazusi pozele, ca mie imi apare pagina cu eroare !?Litovoi scrie:sa fie sanatate fratioare,
frumoasa treaba ai facut.
Ai ales cele mai urate poze de pus pe forum, noroc cu alea din link ca alfel ma zgariam pe fata.
Avem de lucru la ea, nu?
Leisure 17
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Leisure 17
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Leisure 17
Oricum, prietenul nostru Carasu' e "boat owner" de azi, inainte de toate fac un pas inainte si scot palaria, galant . Dau si un rom, ca primire in club .
SI ca sa afle mai multe despre barca lui, iaca un site de proprietari de "Leisure 17 " : http://www.leisureowners.org.uk/site/co ... _new.shtml
SI ca sa afle mai multe despre barca lui, iaca un site de proprietari de "Leisure 17 " : http://www.leisureowners.org.uk/site/co ... _new.shtml
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 131
- Membru din: Joi Mai 12, 2011 9:37 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Leisure 17
Clasic chief: clickFlorio scrie:Litovoaie, cum facusi omule de vazusi pozele, ca mie imi apare pagina cu eroare !?
acum la o revizuire, vad ca numai merge, dar cred ca ori am fost mai rapid, ori e dupa puterea de autosugestie.(Dark energy & stuff)
De ce oamenii îşi pierd timpul cu lucruri care nu le folosesc după moarte?
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Leisure 17
Am sters eu linkul!Litovoi scrie:acum la o revizuire, vad ca numai merge, dar cred ca ori am fost mai rapid, ori e dupa puterea de autosugestie.(Dark energy & stuff)
Restul de poze sant acum direct in attach.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Leisure 17
Lipseste ownerul la apel. O fi obosit dupa atata drum, sau s-o fi culcat in barca ?
Dupa ce am citit cartea tehnica a barcii de pe site-ul pe care l-am postat mai sus, am inteles de ce are Gabi figura joviala si ghidusa din poza cu sapca . Il astept insa cu detalii si cu prima ocazie trebuie sa decarteze o sticla de RUM Ca sa reziste barca !!!!!!
Dupa ce am citit cartea tehnica a barcii de pe site-ul pe care l-am postat mai sus, am inteles de ce are Gabi figura joviala si ghidusa din poza cu sapca . Il astept insa cu detalii si cu prima ocazie trebuie sa decarteze o sticla de RUM Ca sa reziste barca !!!!!!
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Leisure 17
Cateva lucruri despre barcile astea bi-chile (mai numite si Twin keel, bilge keel sau twin fin)
Istoria lor aici.
Avantaje
- la reflux ramane pe fund stabila pe chile si carma, principalul avantaj
- pescaj mic => acces in zone cu ape mai mici si mai aproape de tarm
- se transporta mai usor
- se lanseaza la apa mai usor
- mai stabila pe apa pe toate axele
- ruliu mai putin=> rau de mare mai rar
- randament mai bun al elicei care se misca in apa netulburata=> viteza mai mare + consum mai mic
- randament mai bun al carmei => safran mai mic
- eficienta chilei creste cand barca e bandata
- la unele modele mai noi suprafata uda e mai mica decat in cazul unei fin keel=> viteza mai mare
- impiedica miscarea violenta a barcii la care, coborand pe val, pupa tinde sa depaseasca prova (broach)
- pe peridoc centrul de greutate este mai jos
Dezavantaje
- desenate, construite si folosite strict in zonele cu maree: UK, FR, NL, Maine in SUA
- nu urca in vant la fel ca un fin keel, in general
- pericol de crapaturi/fisuri daca e lasata prea des si prea brusc pe chile
- mai greu de lucrat intre chile pt vopsit sau dat jos antifoulingul vechi
- pescajul creste pe masura ce barca se inclina
- nu se poate dezesua inclinand-o intr-un bord
- ‘ciocane’ mai dese (slams more)
- la unele modele suprafata chilei mai mare=> suprafata uda mai mare=>viteza mai mica
Istoria lor aici.
Avantaje
- la reflux ramane pe fund stabila pe chile si carma, principalul avantaj
- pescaj mic => acces in zone cu ape mai mici si mai aproape de tarm
- se transporta mai usor
- se lanseaza la apa mai usor
- mai stabila pe apa pe toate axele
- ruliu mai putin=> rau de mare mai rar
- randament mai bun al elicei care se misca in apa netulburata=> viteza mai mare + consum mai mic
- randament mai bun al carmei => safran mai mic
- eficienta chilei creste cand barca e bandata
- la unele modele mai noi suprafata uda e mai mica decat in cazul unei fin keel=> viteza mai mare
- impiedica miscarea violenta a barcii la care, coborand pe val, pupa tinde sa depaseasca prova (broach)
- pe peridoc centrul de greutate este mai jos
Dezavantaje
- desenate, construite si folosite strict in zonele cu maree: UK, FR, NL, Maine in SUA
- nu urca in vant la fel ca un fin keel, in general
- pericol de crapaturi/fisuri daca e lasata prea des si prea brusc pe chile
- mai greu de lucrat intre chile pt vopsit sau dat jos antifoulingul vechi
- pescajul creste pe masura ce barca se inclina
- nu se poate dezesua inclinand-o intr-un bord
- ‘ciocane’ mai dese (slams more)
- la unele modele suprafata chilei mai mare=> suprafata uda mai mare=>viteza mai mica
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 122
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 5:09 pm
Re: Leisure 17
Multumesc Romeo pentru informatii si pentru ajutorul tau la cumpararea barcii (iahtului )skipper scrie:Cateva lucruri despre barcile astea bi-chile (mai numite si Twin keel, bilge keel sau twin fin)
Dezavantaje
- desenate, construite si folosite strict in zonele cu maree: UK, FR, NL, Maine in SUA
- nu urca in vant la fel ca un fin keel, in general
- pericol de crapaturi/fisuri daca e lasata prea des si prea brusc pe chile
- mai greu de lucrat intre chile pt vopsit sau dat jos antifoulingul vechi
- pescajul creste pe masura ce barca se inclina
- nu se poate dezesua inclinand-o intr-un bord
- ‘ciocane’ mai dese (slams more)
- la unele modele suprafata chilei mai mare=> suprafata uda mai mare=>viteza mai mica
Acum eu nu ma pricep prea tare , adica mai deloc iahtul a fost achizitionat pentru a face scoala pe el .Va explic eu cum vad dezavantajele barcii:
-desi au fost construite pentru zone cu maree putem sa ne dam linistiti si pe Snagov sau Dunare ca tot habarnist sunt.
-daca nu urca in vant ca un fin keel e mai bine ca eu nu stiu ce-i aia(sa nu se urce prea sus si sa nu mai ajung la ea)
-pericol de crapaturi nu exista , iahtul va fi lansat cu macaraua.
-greutatea la reparatii nu ma intereseaza deoarece sunt suficiente santiere navale care se ocupa in mod profesionist de iahturi de calibrul acesta.
-pescajul po'a sa creasca oricat ca io nu am treaba cu el si nici el cu mine.
-''ciocanele '' sunt la barci mari la asta sunt ciocanele dupa preferinta echipajului: la gratar sau picante la cuptor la alegere.
-suprafata chilei mai mare=> suprafata uda mai mare=>viteza mai mica.........eeee aici ar fi o problema dar pot sa compensez treaba asta cu cooptarea lui Buciu cu o padela si am rezolvat si asta.
GATA dezavantajele.
Cracanata are de ieri 31 decemvrie 2011 si un nume dupa cum bine stiti Lola (nume cu prestanta internationala).Lansarea la apa si botezul va avea loc la Marina Snagov in primavara.(din lipsa timpului liber nu precizez anu')
Va pup si va iubesc.
-
- Oberstabsgefreiter
- Mesaje: 131
- Membru din: Joi Mai 12, 2011 9:37 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Leisure 17
Fratele Buciu apreciaza aprecierea Fachirului si e oricand gata sa se ocupe de Lola din orice pozitie.
De ce oamenii îşi pierd timpul cu lucruri care nu le folosesc după moarte?
- skipper
- Flottillenadmiral
- Mesaje: 2579
- Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Leisure 17
Ca sa vezi unde duce puterea dragostei:
Lovelorn Ramazan Noyan Culum’s amazing journey in search of his love began seven months ago in search of the woman he knew as Courtney Murray. He had met her while on a scuba diving holiday in Cyprus in 2005?
The UK Border Force confirmed a 38-year-old sailor had been intercepted by its cutter HMC Valiant in a “dramatic capture” this week in seas close to the Devon coast.
The yacht was towed to Plymouth Yacht Haven at Turnchapel and Culum was arrested and taken to Charles Cross Police Station for questioning.
Rather than being reunited with his love, he is currently in an immigration detention center awaiting removal from the UK back to Turkey and his faithful Ninova remains at Plymouth Yacht Haven.
The UK is just the latest European country to throw him out. He was apparently traveling without passport or papers of any kind, and therefore had a difficult seven months trying to reach the UK.
According to his story after setting out from the yachting hub of Bodrum on the Turkish coast in March, he has been imprisoned, gone on hunger strike, slept rough and found accommodation in a mental hospital while trying to reach Britain. He says he battled storms and disasters as he crossed the Adriatic, the Mediterranean, through the straits of Gibraltar, hugging the coast of Spain and onwards across the English Channel.
Sadly his love is not returned. The woman he knew as Courtney Murray has rejected his suit, blocked him from her Facebook site and apparently married someone else.
Lovelorn Ramazan Noyan Culum’s amazing journey in search of his love began seven months ago in search of the woman he knew as Courtney Murray. He had met her while on a scuba diving holiday in Cyprus in 2005?
The UK Border Force confirmed a 38-year-old sailor had been intercepted by its cutter HMC Valiant in a “dramatic capture” this week in seas close to the Devon coast.
The yacht was towed to Plymouth Yacht Haven at Turnchapel and Culum was arrested and taken to Charles Cross Police Station for questioning.
Rather than being reunited with his love, he is currently in an immigration detention center awaiting removal from the UK back to Turkey and his faithful Ninova remains at Plymouth Yacht Haven.
The UK is just the latest European country to throw him out. He was apparently traveling without passport or papers of any kind, and therefore had a difficult seven months trying to reach the UK.
According to his story after setting out from the yachting hub of Bodrum on the Turkish coast in March, he has been imprisoned, gone on hunger strike, slept rough and found accommodation in a mental hospital while trying to reach Britain. He says he battled storms and disasters as he crossed the Adriatic, the Mediterranean, through the straits of Gibraltar, hugging the coast of Spain and onwards across the English Channel.
Sadly his love is not returned. The woman he knew as Courtney Murray has rejected his suit, blocked him from her Facebook site and apparently married someone else.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!
-
- Kapitän zur See
- Mesaje: 1159
- Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
- Localitate: Bucuresti
Re: Leisure 17
Cum l-or fi prins cu RIB-ul ala frate ? S-or fi chinuit ceva, in genul : "noi cum ne apropiam, Leisure-ul TUSTI ! In fatza ! "
Avea si autonomie, vad panoul solar din pupa. Da' n-avea 4 randuri de vele, ca Gabi. Eeee.... pe Gabi nici dracu' nu-l prindea !
Avea si autonomie, vad panoul solar din pupa. Da' n-avea 4 randuri de vele, ca Gabi. Eeee.... pe Gabi nici dracu' nu-l prindea !