Volvo Ocean Race

Despre cursele de barci, regate, raliuri, transaturi, et caetera
Scrie răspuns
Solitaire
Stabsgefreiter
Stabsgefreiter
Mesaje: 90
Membru din: Joi Iun 23, 2011 2:44 pm

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de Solitaire »

Stiu si eu care e diferenta intre racing si cruising, skipper. Am participat la BT Global Challenge Trans-At si am fost la cateva linii de starturi. Iar cruising nu inseamna doar sa fumezi ganja sub un palmier sau sa faci pasaje la 3 nozi.
Eu inteleg ca opinia mea este controversiala si evident nu acopera toata povestea. Dar eu nu am scris o teza de doctorat in VOR analysis, am publicat o opinie spontana bazata pe dezamagirea creata de aceste mari concerne cu resurse nelimitate si mai ales de lipsa de "seaworthiness" ale acestor ambarcatiuni.
Tu spui "La Racing se duc pe mari si oceane ca sa castige curse si numai pentru asta." Pai da, skipper, da pentru asta trebuie sa te duci pe mari si oceane.
Pana acuma am vazut In Port Races, pentru ca vreo jumate din flota a ajuns la Cape Town pe puntea unui vas!
Poate asta ar trebui VOR sa faca, In Port Races, yachturile sunt spectaculoase, media coverage enorm, si sponsorii pentru asta platesc. Dar eu am un feeling ca problemele lor nu s-au terminat inca offshore. Cand vor continua spre Southern Ocean cred ca vom auzi de alte avarii si chiar evacuari.
Un alt punct important pe care vreau sa-l pun este ca nu exista comparatie intre Desjoyeaux, sau Dame Ellen si acesti angajati ai corporatiilor. Astia sunt oameni de birou, doar ca biroul lor zboara peste apa la 20+nozi. Dar nu este spirit aici, nu este inima pe care o au cei de la Vendee, nici taria psihica, nici aceeasi vointa supra-umana. E ca si cum ai compara o companie de soldati britanici cu Robin Hood! Motivatia este cu totul diferita.
Oricum, in final as vrea sa spun ca admir faptul ca ai adus echilibru in discutia asta pentru ca parerea mea este unilaterala si putin dura. Admit asta, dar dupa ce am observat in detaliu ce se desfasura in fata ochilor mei, asta a fost reactia, frustrare si furie. Si exact ca tine, skipper, nu mi-e frica sa spun adevarul, chiar daca deranjeaza. Dar esti unul dintre cei mai educati sailors peste care am dat in multi ani, si te respect.
skipper scrie: Suna fain dar nu stiu zau, daca chiar si-o merita baietii aia!
.......
Sailing e una, racing e alta! La Racing se duc pe mari si oceane ca sa castige curse si numai pentru asta. Cand au chef de croaziere isi fac o barca si se retrag cu sau fara familie prin cele insule dar nu-si amesteca scopurile niciodata.

Avatar utilizator
andy
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 154
Membru din: Mar Oct 25, 2011 8:04 pm
Localitate: 43°50'15.41" N 28°35'29.27" E
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de andy »

Eu cred ca incep sa imi bag picioarele in acest VORG.
Acum 2 saptamani am pierdut aiurea-n tramvai ~ 35K locuri in doar 3-4 ore.

Acum am pierdut iarasi ~ 56K locuri in 4 ore.

Concret:
barca Bibicus II, azi la ora 11.00 avea rank 29051, DTF 3521, 13.42 kts, heading 24.
Acum am rank 85254 ???, DTF 4289 ??????????, 13.43 kts, heading 24.

Acum astept raspunsul celor de la suport-ul VORG.

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de skipper »

andy scrie:Eu cred ca incep sa imi bag picioarele in acest VORG.
Acum 2 saptamani am pierdut aiurea-n tramvai ~ 35K locuri in doar 3-4 ore.

Acum am pierdut iarasi ~ 56K locuri in 4 ore.

Concret:
barca Bibicus II, azi la ora 11.00 avea rank 29051, DTF 3521, 13.42 kts, heading 24.
Acum am rank 85254 ???, DTF 4289 ??????????, 13.43 kts, heading 24.

Acum astept raspunsul celor de la suport-ul VORG.
Vezi de treaba, mergi pe curs inainte, nu te enerva, fii zen!

Asta se intampla de la modul in care se face calcularea Distantei pana la Finish.
Se calculeaza distanta fata de cea mai apropiata baliza care in cazul B II e cea de la Madagascar si e mult in Vest acum. Dupa ce treci de latitudinea ei o sa revii la clasament pt ca se va calcula distanta fata de baliza no.3.
Par examplu: azi dimineata la 08.30 Cipalone era pe locul 90215 si acum e pe 5416. QED!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
andy
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 154
Membru din: Mar Oct 25, 2011 8:04 pm
Localitate: 43°50'15.41" N 28°35'29.27" E
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de andy »

skipper scrie:... nu te enerva, fii zen! ...
... relax, acum cu o tuica fiarta in fata mi-a mai revenit zambetul ...

Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !! Let is snow !!

Avatar utilizator
andy
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 154
Membru din: Mar Oct 25, 2011 8:04 pm
Localitate: 43°50'15.41" N 28°35'29.27" E
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de andy »

Mda ... raspunsul celor de la VORG:
"...............
First of all the good news, your ranking is not under real threat by the quirkiness in the dtf that is showing. It's all visual representation and not a technical issue that will have any effect on the final leg ranking etc.

Second, It will pass once you've passed the big white line which is representing the gate line in the game.

Third, what actually happened??

Well here's the technical lowdown:

The DTF calculation measures distance to the great circle (the globe is a globe and a line is therefore not a straight line) defined by that gate, while the check to see if you passed the gate uses a rhumb line (this is the straight line not taking the roundness of the globe into account) between the buoys.

This can lead to the situation where you haven't passed the rhumb line yet, so the distance to that gate is added to your dtf, while you have passed the great circle and the dtf algorithm measures back to the great circle before continuing its measurement to gate 3. This leads to an increased DTF for the players in the gray area, and thus your ranking is incorrect in that area.

After passing the second gate, when the flag turns green, the DTF will once again be correctly calculated.

Kind regards
Volvo Ocean Race Game

Avatar utilizator
andy
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 154
Membru din: Mar Oct 25, 2011 8:04 pm
Localitate: 43°50'15.41" N 28°35'29.27" E
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de andy »

Good news, skippers!
We’ve now got Groups and Group Forums active on the Volvo Ocean Race Game. Some of them have been already predefined taking into consideration the nationalities, but the rest is up to you! Create a group, invite your friends to join in and share messages with all of them! It will make the sailing even more fun! Ask advice, share experiences meet old friends and make new ones! You will find the Groups under the group button in the main menu. Fair winds to all!

L.E. : Am creat un grup public Romania.

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de skipper »

Ce avem noi aici, peste ce am dat din greseala?
Asta ar explica niste evolutii neasteptate ale baietilor din grupa mare. Articolde la editia trecuta.

Cine e dispus sa ne asociem si sa impartim costurile la scula asta?

Imagine
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de skipper »

Ioana pe locul 35!!!! Felicitari maxime!
Ioana -35.jpg
LE: La 20.00 pe locul 34!

Si mai later edit: La 02.00 pe locul 29!!!!
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
andy
Oberstabsgefreiter
Oberstabsgefreiter
Mesaje: 154
Membru din: Mar Oct 25, 2011 8:04 pm
Localitate: 43°50'15.41" N 28°35'29.27" E
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de andy »

Tre sa ii facem cinste cu proxima ocazie. ;)

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2579
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Volvo Ocean Race

Mesaj necitit de skipper »

Solitaire scrie:Stiu si eu care e diferenta intre racing si cruising, skipper. Am participat la BT Global Challenge Trans-At si am fost la cateva linii de starturi. Iar cruising nu inseamna doar sa fumezi ganja sub un palmier sau sa faci pasaje la 3 nozi.
Eu inteleg ca opinia mea este controversiala si evident nu acopera toata povestea....]

Imagine

QED: Ca sa fie tacamul complet si spusele lui Christian sa se adevereasca prompt, de azi si cursa offshore se desfasoara cu vaporul pana la Abu-Dhabi! Unde, normal, va urma o cursa inshore, spre bucuria spectatorilor, a televiziunilor si a sponsorilor! Quo vadis?
Asta este tendinta, a spus-o clar unul de la CA: aducem sailingul pe stadioane! Chiar si cursele oceanice single-handed le aduc aproape si prin transmisii video le vede orice mocofan. Vremea cand Moittesier comunica cu biletele trase cu prastia a trecut, acum toti, inclusiv cruiserii au telefoane prin satelit, SSB-uri de 150w si alte Pactor. And the life goes on! Acum pana si o intalnire intamplatoare intre doua barci in mijlocul oceanului e vazuta de toata lumea in aceeasi seara. Uimitor, magnific si ingrijorator in acelasi timp!
Eu unul ii respect si pe cei de pe Lagoon si pe cei de BP V. Ca birou nici n-as sti ce s-aleg dintre cele doua! Parca totusi Lagoonul ca poti sa aduci si colege sa te ajute in munca grea cu ganja printre insule!

Sant convins ca la echipajele din VOR cam doare, dar asta este, astea sant regulile jocului, Safety first!
Si sant si printre ei oameni care au fost la Vendee si oameni cu recorduri la circumtera. Si eu unul cred ca fiara de Cammas e mai bun ca Ellen, atat ca sportiv cat si ca om de mare. Numai cand mi-l aduc aminte dand la bicicleta ca nu putea altfel sa invarta vinciurile si mi se face pielea de gaina. Ellen a schimbat vinciurile pe Kingfisher, asta a pastrat vinciurile dar s-a schimbat pe el! Vreau si eu birou din asta, numai vreo 4 luni!
Cat despre Coville, venit sef de cart numai ca sa nu stea pe uscat pregatindu-si OZNul de Sodebo pt alte recorduri, jos palaria, mai mult zbura decat plutea! E la a patra circumnavigare in 4 ani si la 43 de ani a trecut Hornul de 8 ori si a participat la toate cursele importante: Mini Transat 6.50, Solitaire du Figaro, Admiral's Cup, America's Cup, Route du Rhum, Transat, Vendée Globe! A ras tot! Chapeau!
Sau hatrul Brian Thompson venit de la Vendee pe BP V!

Vremea cand Sir Charles facea echipaj din parasutisti de se revoltau aia pe barca in prima etapa din cauza mancarii a trecut. Acum e nevoie de super-profesionisti super-specializati. Bowmanul nu sta la carma si nici navigatorul nu se urca pe catarg. Cine se gandea in '73 ca va fi nevoie de un responsabil cu hidraulica pe barca de concurs? Sau de un Media-man care sa nu atinga comenzile? Astea sant vremurile, astea sant barcile, astea sant cerintele umane pt asemenea masinarii. Vorba lui Russel Couts: I am too old for this shit!

O curiozitate am: dupa doua etape in care a fost original 100% alegand rute "strategice" in afara plutonului care s-au dovedit ambele perdante, Franck Cammas are bilet de avion spre casa sau i se mai da o sansa/etapa?


Si la http://www.humanite.fr/sports/franck-ca ... s-»-482710 parerea lui Cammas despre VOR, Vendee Globe si alte America's Cup:
La Volvo Ocean Race représente ce qui se fait de mieux en course au large. Chez nous, ce n’est pas la course la plus connue, même si Tabarly, à l’époque où elle s’appelait la Whitbread, l’a courue plusieurs fois. En France, le circuit est phagocyté par la navigation en solitaire avec le Vendée Globe et la Route du rhum. Si la vision française de la course au large, c’est le solitaire, dans le monde, c’est l’équipage. La Volvo Ocean Race est le pendant de la Coupe de l’America en course au large.

LE: Nici viata de om cu camera nu e usoara. Un interviu cu MCM-ul de la Puma.
Trei mari challenge:
- sa nu dea o mana de ajutor echipajului
- programul pe barca
- lipsa somnului.


andy scrie:Tre sa ii facem cinste cu proxima ocazie. ;)
Tot noi? Ea castiga Volvalaul, ea sa faca cinste! Halba la litru, va rog!
Ultima oară modificat Lun Ian 02, 2012 4:00 pm de către skipper, modificat 1 dată în total.
Motiv: LE: MCM
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Scrie răspuns