Cupa Americii

Despre cursele de barci, regate, raliuri, transaturi, et caetera
Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Florio scrie:
skipper scrie:Azi la 23.00 (ora Romaniei) incep intrecerile serioase in America's Cup World Series.
Live pe canalul lor de Youtube
Super !
Asta-mi mai trebuia.De cand ai pus link-ul am ramas cu ochii pe ecran, desi la ora asta imi pun scobitori la pleoape. :)
Ce facusi Skippere, ne dai drogul cu youtub-ul ? :)
Daca asa e la Tv inchipuie-ti cum e acolo, in mijlocul actiunii! Fierbe apa si uiti de toate!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Cupa Americii si proverbele romanilor

Mesaj necitit de skipper »

Din ciclul Proverbe nemuritoare azi va prezentam unul de larga aplicabilitate nautica:

Nu se poate cu curul in doua luntri!

Studiu de caz: Loiiiiiick Peyyyyyron!

Luntrile despre care face vorbire autorul anonim: AC45 si Banque Populaire V (n-a gasit omul mai mici, a cautat bichile da i-a luat-o unul de-al nostru inainte)

Proverb ajutator: Se poate face dragoste la distanta? - Da, daca lungimea organului e mai mare decat distanta! (din intelepciune poporului armean exprimata pe unde scurte la Radio Erevan)

Corolar: se poate sta cu curul in doua luntre doar daca diametrul curului e mai mare ca distanta intre luntri!

Cazul in speta: cand distanta era intre L'Orient in Franta si Plymouth in Uk musiu LP a putut sa sara din BPV in AC45 si sa concureze in seriile din America's Cup in septembrie. Rezultatele au fost conform asteptarilor, ca numarul tramvaiului din Timisoara care mergea pe vremuri spre Piata Maria: zero barat! Sau vorba lui Pastorel cand s-a prezentat dupa multe somatii la organele de la Impozite: Am venit ca n-am venit! LP a venit, a pozat, a bifat si-a plecat! Avea omu' treaba acasa. Repede ca il astepta un echipaj hotarat in Franta sa ia cea mai performanta barca de curse a momentului si sa plece sa bata putin recordul in jurul lumii! Ceva lejer!

Acum la San Diego n-a mai tinut: echipajul din FR e in stand by la 48 de ore: toti trebuie sa fie gata sa plece in 48 de ore de la semnalul meteorologilor, indiferent de tara unde se afla. Musiu LP, schmiki, a schimbat el si codurile/semnalele de plecare: in mod normal alerta se da pe culori in functie de cat de urgenta e decolarea, LP a schimbat sistemul ca stia ca el e in 2 (minim) luntri si are de alergat pe cele continente. Buun! Banque Populaire nu e chiar cel mai moale sponsor si lasa pe marele skipper-Voda sa faca el ce-i trece lui. Au ceva menghina la dispozitie. Asa ca brusc musiu LP s-a trezit cu lesa scurta, da' scurta rau. Cineva i-o fi citit interviul ala ritos unde spunea fara sa clipeasca de loc: a pleca inseamna a fi pregatit sa te intorci si i-a scurtat lantul. Adica daca punem toata masinaria asta de BPv in miscare si nu reusim sa ne pozitionam corect dupa Ecuator noi ne putem intoarce si s-o luam de la capat. Ups, cineva de la BP s-a fi sesizat ca ei nu dau banii pentru baletul lui Lenin: Un pas inainte, doi inapoi. Drept urmare, pe tacute si brusc fara cotcodaciri in presa la seriile din SanDiego apare un alt skipper pt echipa Energy team. Musiu Peron sta in stand-by cu ochii pe hartile meteo pentru ca cineva i-a adus aminte ca e (f bine) platit sa faca o treaba in problema cu Trofeul Joules Verne si ar fi bine sa se focuseze pe job in hand, cum ar spune francofonul, altfel s-au mai vazut cazuri de Pascal Bidegory concediati peste noapte. Si tot pentru "divergence de stratégie sportive". Vorba groparului: glumim, glumim dar nu parasim incinta!

Si sa vezi minunea minunilor, cantarea cantarilor, regata regatelor, cursa curselor: noul skipper la AC bate tot, taie tot, ca lamaia la maioneza! Nasol,la ea acasa America's Cup da cu virgula si ardei iute! De ieri cam ustura la toate echipele din AC! De ce? S-a schimat brusc ciorba la masa, a venit cu mult ardei! Sau, in traducere autohtona pt fanii PDL care pe vremuri l-au votat pe Base la primarie: Arde-i!
Ce rusine! Pai vine unul nevazut necunoscut si le scoate apa din cap, la figurat si la propriu! Si mai vine inca unul dintr-o tara care e mai mult club decat tara si cu nume de rus, Vasili, si-si da si ala in petec, rupe zagazurile! Nu mai egzista respect de loc pentru vechile valori, s-a inrait lumea, maica!
Ieri in prima zi de intreceri serioase in America's Cupe pe taram american echipa franceza Energy Team cu skipperul francez Yann Guichard la eche a terminat pe locul intai. Alo, tovarasi, stati linistiti la locurile voastre, pai se poate? Toarasu Spithill, mai cu talent, dom'le! Probleme, Dorele? Pai se poate sa servim penalitati din start, ce-o sa zica toa'su Coutts, care nici el nu se simte bine? Sa lasam pe toa'su din Franta sa serveasca semifinale chiar din prima zi, ne bate la curul gol?

Francezul curvit, le-a zis stapanilor: vin la carma dar imi iau lucrul meu! Si si-a adus ce-i trebuia: omul lui la reglat aripa, postul cel mai greu, poate si mai greu decat carmaciul.

Daca nu mai exista respect nici pentru kiwioti in Cupa Americii unde o sa ajungem? Maine poimaine participa si romanii, au o ministresa la turism zglobie tare, daca se prinde ca poate impulsiona turismul ecumenic face imediat o echipa la Cupa Americii cu simbolul frunza bleaga! Putin respect, pai se poate, maine o sa fie Match race intre echipa YCRR si Balchic Yacht Club!

Asa ca la aceasta ora de crepuscul nu putem decat sa asteptam ora de amiaza de la americanski si sa vedem si episodul urmator din aceasta povestire nabadaioasa. Asta daca ne merge reteaua si putem beneficia de serviciile serverelor AC si Youtube care transmit live. Daca e ca aseara cand pana si Mircea Badea se vedea din 5 in 5, asteptam mioritic reluarea! Vorba ardelenului despre cainele care nu facuse partz: O veni el!

Pana atunci, Musiu Peyron io zic sa sedeti molcom deocamdata ca maximul de pe Azore s-a lancezit de tot, pot-au-noir-ul azi e maine nu e (sa stiti ca nici noi pe VOR virtual nu-i dam de capat, a trecut un bulgar si un roman, restul o batem in doldrume) si nici anticlonul de Sfanta Elena nu mai e ce-a fost! Nu, nu, nu, la loc comanda, pariu cu routerul matale ca creasta aia de la 40W nu dureaza nici 36h?
Intre doua harti de 500mb puteti urmari fosta echipa de la AC mancand jaratec. Asta daca va merge reteaua! Daca nu, nu; cum v-o fi norocul! Respect!
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Florio
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Mesaje: 1159
Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Cupa Americii si proverbele romanilor

Mesaj necitit de Florio »

skipper scrie:
Luntrile despre care face vorbire autorul anonim: AC45 si Banque Populaire V (n-a gasit omul mai mici, a cautat bichile da i-a luat-o unul de-al nostru inainte)
DIn imagini reiese clar: ce construieste omul in garaj, cu prietenii,nu transporta trailerul pe strada ! :D

Florio
Kapitän zur See
Kapitän zur See
Mesaje: 1159
Membru din: Mie Apr 20, 2011 1:36 pm
Localitate: Bucuresti

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de Florio »

CU privire la performante, e complicat !
Dupa cum a intuit inainte de vreme Loick Peyron, la asemenea nivel apar unii si te lovesc la temelie . La razboi, ca la razboi !

Dar ce tehnika, gaspadin !

menestras
Stabsgefreiter
Stabsgefreiter
Mesaje: 77
Membru din: Lun Apr 25, 2011 8:58 pm

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de menestras »

" Maine poimaine participa si romanii, au o ministresa la turism zglobie tare, daca se prinde ca poate impulsiona turismul ecumenic face imediat o echipa la Cupa Americii cu simbolul frunza bleaga! Putin respect, pai se poate, maine o sa fie Match race intre echipa YCRR si Balchic Yacht Club!"


Ha ha ha ha. Mi-l si imaginez pe Chelu ofuscat ca zarzavagii au pornit motorul cu neobrazare.

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Florio scrie:CU privire la performante, e complicat !
Dupa cum a intuit inainte de vreme Loick Peyron, la asemenea nivel apar unii si te lovesc la temelie . La razboi, ca la razboi !

Dar ce tehnika, gaspadin !

Iata parte din tehnica: dispozitivul minune pe care il aveau la mana cei de BMW-Oracle editia trecuta acum este disponibil pentru toata lumea.
In principiu este un sistem care integreaza toti parametrii (vant, curent, presiune, marcaje, viteza) si apoi distribuie solutiile tactice.

Imagine

Imagine


Iar intreaga configuratie a sistemului (cu tot cu routerul wireless) arata cam asa:

Imagine
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Cand am fost la Plymouth m-au naucit elicopterele care filmau la foarte joasa inaltime si care pareau pomi de Craciun dupa cate antene si camere aveau pe ele.

Imagine

Mai jos o prezentare a unui elicopter si mai ales a aparaturii video si IT cu care e dotat. Numai camera costa 600.000 EUR!


Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Un interviu cu Russel Coutts, omul care a castigat cele mai multe CA din istorie.
In prezent CEO al echipei Oracle Racing, Russel vorbeste despre cum s-ar putea intoarce CA la radacini si cum s-ar putea recastiga increderea publicului si respectabilitatea pierdute prin zgomotoasele si interminabilele batalii prin tribunale din editiile trecute. Frumos gand!

Despre barcile cu care se va concura, clasa AC72: They are very difficult to race, and go very, very fast. These boats will go more than 40 knots – at certain times they'll go three times the speed of the old boats on a confined course. Si asta o spune cel care a condus si catamaranul Allinghi si trimaranul BMW-Oracle, atunci inseamna ca o sa avem ce vedea!

Coutts doesn't buy the theory that the America's Cup should be in monohulls. It's about moving with the times, and the multihull's time is well and truly upon us. Gand la gand cu bucurie!

In essence, racing will be more exciting because there will be more happening on the course, and it will happen faster Oare ar fi momentul achizitionarii unei plasme din alea cu diagonala de 1m?
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Documentarul saptamanal, azi despre viata intre curse!

Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Avatar utilizator
skipper
Flottillenadmiral
Flottillenadmiral
Mesaje: 2563
Membru din: Mar Apr 19, 2011 7:35 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Cupa Americii

Mesaj necitit de skipper »

Prea a fost pace, liniste si concordie mult timp. Interviu cu Mr. Coutts

Yachting: Coutts admits big cat a mistake
By Dana Johannsen
5:30 AM Saturday Oct 6, 2012

America's Cup heavyweights at odds as tension hits boiling point


Russell Coutts, the mastermind behind the format for next year's America's Cup, has admitted he made a mistake with the AC72 class rule and revealed he even tried to scale back the size of the boat late last year.

The Oracle chief executive claims his efforts to revise the design of the wingsail catamarans when it became apparent other teams were struggling with the costs and complexity of the project were blocked by Team New Zealand counterpart Grant Dalton.

But, in what is sure to bring simmering tensions between the two teams to boiling point, Dalton has fired back at Coutts, accusing the four-time Cup winner of trying to "spin his way out of trouble".

Under the original plans for the 34th America's Cup unveiled in September 2010, competitors were supposed to be racing their AC72s in this week's world series regatta in San Francisco.

But with just three challengers confirmed for the Cup next year, and only one of them - Team New Zealand - having got their boat wet yet, the remaining regattas on the circuit will be sailed in the AC45s.

The design and construction process of the high-tech wing-sailed catamarans has been far more time consuming and complex than anticipated. Artemis' AC72 programme has been fraught with problems, while Oracle suffered major damage to their daggerboards shortly after they launched their boat, behind schedule, in late August.

In an interview with the Weekend Herald at Oracle's base on the outskirts of San Francisco, Coutts conceded if he had his time again he would have gone with a less ambitious design.

"In hindsight, I think there were two errors. One was I thought the boats needed to be quite large-scale to be grand enough for the America's Cup. Clearly the world series has proven this wrong - the AC45s look pretty damn good on TV," he said.

"The other thing is, we possibly should have looked at making more of the components one-design."

Coutts said he broached the topic of moving to a smaller scale boat at a competitors meeting in San Diego in November last year, but the idea was immediately rejected by Dalton.

"Quite a few of the teams were in favour of this, particularly the ones that were struggling financially. Do you know who opposed that? Team New Zealand. And now they're complaining about how difficult it is."

But Dalton has rejected Coutts' account of events, and believes the Oracle chief executive is trying to use Team New Zealand as a scapegoat for his own poor planning.

"(The proposal to change the class rule) was nothing more than a statement made at a closed meeting so that one day when the wheels start falling off he can use it as an excuse," said Dalton.

"He was proposing that we all scrap three well-advanced boats, and start again.

"It is one of the biggest concessions of defeat I've ever heard."

Coutts asserts when the idea was tabled no team had begun building their AC72s, but Dalton denies this.

"At that point our boat was three-quarters built. His boat and Artemis were well in build. Deals were done.

"And what would that have meant (if we did agree to change the class rule)? That all these other teams were suddenly going to stump up the money?

"They can barely even start an AC45."

With this latest spat following a stand-off between Team New Zealand and America's Cup event organisers this week over a decision to abandon development of the team bases on piers 30-32, it appears the rare period of peace in the sport is coming to an end.

Dalton said he was becoming frustrated at the continual back-tracking from the event's organisers.

"There are a chain of things that aren't being produced as promised."

Coutts, meanwhile, suggests Dalton "is only happy if he's having a grumble about something".
Ubi allii finiverant, inde incipimus nos!

Scrie răspuns